Haifa Belediyesi Albümü Yayımlandı

Haifa Belediyesi Albümü Yayımlandı

Özel Ödül kazandığım yarışmanın albümü yayımlandı ve bana ulaştı.. 
İsrail'in Haifa şehrinde gerçekleştirilen ve Haifa Belediyesi'nin bu yıl düzenlediği '20. Uluslararası Karikatür yarışması-2014' Geçtiğimiz aylarda sonuçlanmış ve Türkiye'den ben ve Ömer ÇAM ödül kazanmıştık.  Yarışmanın basılan albümü de bir kaç gün önce 


Özel Ödül kazandığım yarışmanın albümü yayımlandı ve bana ulaştı..

İsrail'in Haifa şehrinde gerçekleştirilen ve Haifa Belediyesi'nin bu yıl düzenlediği '20. Uluslararası Karikatür yarışması-2014' Geçtiğimiz aylarda sonuçlanmış ve Türkiye'den ben ve Ömer ÇAM ödül kazanmıştık. 


Haifa Belediyesi Albümü Yayımlandı

Özel Ödül kazandığım yarışmanın albümü yayımlandı ve bana ulaştı..

İsrail'in Haifa şehrinde gerçekleştirilen ve Haifa Belediyesi'nin bu yıl düzenlediği '20. Uluslararası Karikatür yarışması-2014' Geçtiğimiz aylarda sonuçlanmış ve Türkiye'den ben ve Ömer ÇAM ödül kazanmıştık. 



Yarışmanın basılan albümü de bir kaç gün önce bana ulaştı. Özel Ödül (A Special Prize) ve UNESCO İsrail Komisyonu Takdir Teşekkür Belgesi (A Certificate of Appreciation by The Israel National Commission for UNESCO) aldığım yarışmanın bu ilginç albümü ile ilgili geniş bilgiyi Cartoon Colors web sayfasında bulabilirsiniz.

İlgili Haber, 1
İlgili Haber, 2


Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Daha yeni Daha eski