Karikatürüm Okullarda

Karikatürüm Okullarda


Geçtiğimiz günlerde Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından standard hale getirilen söz konusu karikatürüm, (50cm x 70cm) boyutlarında çoğaltılarak Trabzon'un merkezinde ve ilçelerinde bulunan bütün okulların salon, derslik, yemekhane ve kantinlerinde kalıcı olarak sergilenmeye başladı.

İlk Okul ve Liselerde öğrencilerin görebileceği yerlere asılan karikatürüme yüklenen görev; 'Fast Food' türü beslenmenin 'obezite'ye yol açabileceği, bu nedenle de 'sağlıklı beslenmenin' ne kadar önemli olduğuna dikkati çekmektir. 

Cumhuriyet İlköğretim Okulu


2012 yılında Mizah Sanatı Derneği (MizahDer) 'nin sergisinde bir karikatürüm; Trabzon Valisi Dr. Recep KIZILCIK'ın önerisi ile Trabzon Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı il ve ilçe okullarında eğitim ve bilgilendirme amaçlı kalıcı olarak  sergilenmesine karar verilmişti. 


Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından standard hale getirilen söz konusu karikatürüm, (50cm x 70cm) boyutlarında çoğaltılarak Trabzon'un merkezinde ve ilçelerinde bulunan bütün okulların salon, derslik, yemekhane ve kantinlerinde kalıcı olarak sergilenmeye başladı.


İlk Okul ve Liselerde öğrencilerin görebileceği yerlere asılan karikatürüme yüklenen görev; 'Fast Food' türü beslenmenin 'obezite'ye yol açabileceği, bu nedenle de 'sağlıklı beslenmenin' ne kadar önemli olduğuna dikkati çekmektir. 

Aliye AŞURBAYLI Ana Okulu

Eser üreten kişi için, böylesi bir gelişme gurur verici bir durum. Yeri gelmişken belirtmeliyim ki, karikatürümü bütün bu gelişmelerden bağımsız olarak düşünüp çizmiştim. Bir de, adı geçen kişi veya kurumlarla herhangi bir ücret karşılığı olmaksızın, karşılıklı iyi niyetle ve toplum yararına bir etkinlik olması nedeniyle gerçekleştirilmiştir. 

Dumlupınar İlköğretim Okulu

Böylesi anlamlı bir konuda emeği geçen Trabzon Valisi Dr. Recep KIZILCIK'a,  Trabzon İl Milli Eğitim Müdürü Tamer KIRBAÇ'a, Mizah Sanatı Derneği'ne, Adnan TAÇ'a ve okullarda karikatürüme ilgi gösterip fotoğraf çektiren öğrenci ve öğretmen dostlarıma çok teşekkür ediyorum. (Muammer KOTBAŞ)


Okullardan Bazıları:

02- Aliye AŞURBAYLI Ana Okulu
04- Cumhuriyet İlköğretim Okulu
08- Kaledibi İlköğretim Okulu
09- Kanuni İlköğretim Okulu
11- MEM Yemekhane
14- Ticaret Meslek Lisesi
15- 24 Şubat Orta Okulu 

(Konu ile ilgili önceki haber için):
http://kotbasartcolors.blogspot.com/2013/01/karikaturumun-yuklendigi-misyon.html#more


Alikemal AKTÜRK İlkokulu

Bener CORDAN Ortaokulu

Fatih Sultan Mehmet Lisesi

İMKB Kız Teknik Lisesi

Kaledibi İlköğretim Okulu

Kanuni İlköğretim Okulu

Kanuni Anadolu Lisesi

MEM Yemekhane

Osman ALTINTAŞ Ortaokulu

Temel Yaşar ÇORUH İlkokulu

Ticaret Meslek Lisesi

24 Şubat Ortaokulu

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Daha yeni Daha eski